Svdasilad dönmezse zten normal olmuyor bebek kafa gelişi doğum oluyorya bizimkine şuan makat geliş diyolar ama ben hiç dönecek gbi hissetmiyorm ya hareketleri hep aynı yerde sanki normal de olsa çok korkuyrm sezwryanda artk hayırlısı diyorum dua ediyorum elimden başka bişi gelmiyo bazen ağlıyorum istemsizce düşünüyorum hastaneye gidicez orda olacaklar felan düşününce off nasıl geçecek beni ne rahatlatır bilmiyorum