Mucize-anne Feride38 açıkçası ben özel birşey yapmadım bende bilmiyorum nasıl döndü ama umarım hep dönmüş kalır ☺️
Sebileaaas Benim 35+2 hala dönmedi .. zaman geçtikçe dönme olasılığı düşüyor . Sezeryan görünüyor bize
duygucetinn Sebileaaas benimde 35+2de dönmemiş ti bir hafta sonra gittim güzel yerleşmiş dedi doktor umudunu yitirme canim 🤗
irva Mucize-anne Sorma 32 haftalığız şuan.Canı darlanıyor heralde bir toplanmalar kasılmalar delirtti bugün beni.😃 son demlere kadar dayanacak gibi değil bu.
donmez_hazal Mucize-anne 37 haftalık olduk başını hala yukarıda hissediyorum dönmeye niyeti yok sanırım oğlumun🤦🏻♀️