Guluc UmayDuruMom 39+0 benimde bugun son 1 haftam post açtım paşam gelmiyor diye kafayı yicez beklerken artık 😂
Guluc UmayDuruMom bendede öle birşey geldi nişanım geldi diye göbek attaım 😂 doktor kan yoksa beya rengi kahve rengi değilse nilan değildir dedi 😢
Meriwa Dilanilngi hergün dr gidiyordum doğuramıyorum diye psikolojim alt üst olmuştu mesersem gebelik 42 haftalık bir serüvenmiş böylecelikle öğrendim 😂
Dilanilngi Meriwa yaa benim doktorum en geç 40 diyor fazlası ger iki taraf da zarar diyor,valla bende kendim de o potansiyeli görmüyorum hamilelik fazla uzun sürüyor bencede 😬
Aze7307 Bende oğlum40+6 da doğurmuştum nişanım geldikten tam 1 gün sonra doğum oldu sancılarım sıklaşması 24 saate kadar anca oldu , sağlıkla kavuşun inşallah ama bu gebeliğim de sezeryan olucak 39 . haftada doğuma alınırım gibi.
prensesim35 UmayDuruMom sancı yoktu canım uyandım ayak bileğime kadar su geldi bebeğin suyu sandım gittim ebe su değil açıklık yok dedi bi gün öncesinde ilişki olmuştu belki ondan kaynaklıydı bilmiyorum hiç bişi yoktu anlicağın son olarak doktor ultrasondan bakalım bi sıkıntı yoksa eve git dedi baktı belirti yok ama bebek kanala girmiş yolda dedi yatışımı yaptı suni sancı takıldı
Kbrydgd UmayDuruMom 40+0dan selamlar ✋38+3te post açtım ama hala doğuramadım 😁😁 bakalım daha ne kadar bekliycez 😁 ne açılma ne sancı hiçbişi yok