Esmerkiz34 Kızlar ben 15+1 gebeyim karnımın alt kısmı iki gündür ser normalmi çarşamba günü kontrolüm var ama tedirgin oldum normal bir şey mi bu🤔
Dilara1503 Esmerkiz34 benimde oluyor 2 3 dk sürüp geçiyor pozisyon değişince geçmesi gerek canm kasılma gibi oluyor o sertlik istersen sor doktoruna hiç geçmemesi taş gibi kalması normal değil çünkü
Jdiebsh Sert demek istedin sanirim bende de oyle olmustu ilk once sertlesiyo rahimde sonra sonra buyudukce yukari cikiyo bi sorun olmuyo ondan uygulamada da bilgilendiriyo aslinda bende orda okumustum normal diye yaziyodu
Esmerkiz34 Jdiebsh tesekur ederim. Etrafimdaki insanlar çok sert olursa düşük riskin olurmuş dediler zaten riskim var
Jdiebsh Esmerkiz34 genelde her kadinda oluyo insallah bisi olmaz zamaninda sag saglim alirsin bebisini kucagina ☺
Esmerkiz34 Dilara1503 hareketlerini hissedemiyorum ki küçük ya o yüzden pozisyon deildir bence sizin kaç haftalik🤔
Dilara1503 Esmerkiz34 21 canm onu demek istemedim sen kendi pozisyonunu değişince geçmesi gerek dedim yani sırt üstü yatıyorsan yan dönünce vs
Nrykml Esmerkiz34 canım erkek bebekte bazen olabiliyormuş karında sertleşme ama sen yine de cinsiyetini öğren bide doktoruna sor bu durumu . Hareket ederken falan yürürken iş yaparken rahat bırak kendini kasma 💕