Nihall23 demekki yapmaman gerekiyo o zaman hiç yapma canım. Ben zaten belirttim ( ilişkide sıkıntı yoksa) olarak. Sıkıntı varsa en iyisini doktorun bilir 🥰 anlıyorum seni hepimiz aynı durumdayız bekliyoruz sabırsızlanıyoruz heyecanlıyız. Ama hepsinin bir vakti var Rabbim en hayırlı en sağlıklısı neyse bizi ona ulaştırsın inşaAllah 🥰