Silann Benim de 38 +5 hiç bir belirti yok cinsiyet kız birde göğsüm küçüldü şişkinlik gitti süt gelmez diye de korkuyorum 🤦♀️
ipekayan Aaaasli Bizde oğlumla 39+4 olduk yarın kontrol var bugün uzun süreli çok sancım oldu ve rahme baskı ama şuan kuş gibiyim yine tık yok😃
ipekayan Aaaasli açılma yok ama bebek kanala inmiş squat ve yürüyüş yap dedi perşembe ye kadar beklecegiz
cagla24 Eslem23 şimdi de karnımın alt kısmı ağrıyor ay 😂 duşa girip yatıcam artık uyuyarak geçiriyorum son günler geçmediği için 🙊 yarın haberleşelim umarım açılma falan vardır artık
Mathteacher Aaaasli aynıyız canım. Ben de de yalancı sancılar var ama kısa süreli . İnş hep birlikte sağlıcakla doğururuz 🤲
cagla24 Aaaasli evet Nst deyim şimdi kanala girmiş çok şükür sonunda 😂 1 parmak açıklık var dedi nasıl sevindim anlatamam sancılarım da var düzensiz 30-50 arası
Aaaasli cagla24 ben de cuma günü aynı böyleydim 😂 2 parmak açılma vardı nts 50 lerdeydi ama panik yaptığım için kaçtı bütün sancılarım 🤷🏼♀️