Fata2014 canım ben bir sene önce orada doğum yaptım benim durumum çok sıkıntılıydı ama genel olarak hastane çalışanları doktorları çok ilgili o konuda rahat olabilirsin. Sana tavsiyem Zeynep kamilin gebe okulu var ona kayıt ol . Eğitimleri aldıktan sonra sana bileklik verecekler bu bilekliği doğuma girdiğin zaman sen bileğine takacaksın. Hastanenin eğitimli annelere özel bazı ayrıcalıkları oluyor ve sen eğitimli anne olduğun için doktorların sana tavrı da ayrı oluyor. Bundan dolayı mutlaka o eğitimi alırsan doğumda da bir sıkıntı yaşamazsın. Covidli hastaları hastaneye kabul etmiyorlar. Onlar İlhan varank ve Göztepe’ye gönderiliyor