Mavilipembeli belirti yok hiç sadece 1 cm açıklık var 😳 tamamen aynı durumdayız bakalım nasıl geçecek yarın. Artık kabullendim ben bir şekilde atlatırız Allah’ın izniyle.. allahtan ilk doğumum ve normal doğum sancısı nasıl bilmediğimiz için bence suni sancı da bize çok ağrılı gelmeyecek 🥰 içini ferah tut sende yarın bu saatlerde bebeklerimiz kucağımızda olacak inşalllah 🙏🏻