Folik asit kullanmadı ama sağlıklı, sigara/alkol kullandı ama sağlıklı, kanaması vardı ama ilişkiye girdi son haftaya kadar yine sağlıklı… vesaire vesaire… böyle örneklere bakıp genelleme yapmayın lütfen. Şu zararlı, bu kimyasal diyip aşı karşıtı olan ebeveynler arttı mesela. Bunun sonucunda bazı bulaşıcı hastalıklar yeniden hortladı, sene 2020. Elbette her ilacın/kimyasalın ufak bir zararı da var ama yararlarını es geçemeyiz. Doktorlar bizi hasta etmek için değil, daha iyi olmamızı sağlamak için yıllarca okuyorlar. Ama evde tv karşısında pinekleyen bir grup “amariganın oyunları” diyip her şeyi çözdüğünü düşünüyor. Sizi tenzih ediyorum, lütfen yanlış anlamayın, soru sormuşsunuz sadece. Ama folik asitin beyin gelişiminde çok büyük etkisi var. İnsanları yanlış yönlendirmeyelim. Bir de şu var, elinizde bu mesajı yazdığınız telefonun, yanıbaşınızdaki wifi bağlantısının da birçok zararı var mesela. Ama bunları kullanıyoruz. Çağın nimetlerinden geri durmuyoruz. Lütfen doktorların genel bir kanıya vardığı konularda onları dinleyin. LÜTFEN.