Dumannn sibell777 bana ilk basta kiz demislerdi oglumun cinsiyeti icin. bende ismini ipek koymustum oglumun😂😂😂
Sidal sibell777 benim de hayalim elif ismi ama daha cinsiyeti belli değil 20 gün sonra inşallah öğrenicez 🙈
Melegimmm1244 Sidal elif tek konmsz diyorlar doğru mu elif de güzel bizde dusunduk onu elif yada Betül
Sidal Melegimmm1244 eşim de öyle söyledi çok ağır gelir eğer kız olursa elifin yanına bir isim daha koyarız dedi olur dedim 😍 bence elif çok güzel sizde düşünün ❤️ erkek olursa hiç isim begenmiyorum kararsız kalırım
ikizannesi2985 sibell777 valla canım ortalıkta o kadar lina miya maya asel falan var ki bi furyadır gidiyor. Ben klasik isimlerden yanayım. Benim de kızım olacak, adını Zeynep koyacağız kısmetse. Ayşe,Zeynep, Zehra, Elif, Sena bence bunlar çook güzel isimler🌸
Melegimmm1244 Sidal aynen elif çok güzel baya bir sure elif dedik şimdi Betül of çok zor ya elif meva da güzel elif beril elif yağmur
Sidal Melegimmm1244 ayy elif beril çok güzel ileride arkadaşları belki beril der çok havalı elif zaten çok güzel 🥰❤️ Betül ismini pek sevmiyorum anlamı güzel de bilmem size kalmış yine de 🙈