sibell777 Güzel anneler kız bebek isimleri bana sayabilir misiniz biraz fikir yardımında bulunabilirmisiniz bana normal de asel lina koyucaktım ama eşim istemiyor artık isimli hastane çıkısı yaptırmamız lazım bu sebepten isim bulamıyoruz ya
Bireylulmasali sibell777 yanlış anlamayın ama ben de bu tarz isimleri sevmiyorum klasiklerden yanayım 😄
Dumannn sibell777 yani canim sen annesisin onemli olan senin dusuncen ama bende sevemiyorum klasik her zaman daha iyi geliyor kulagima bide bu senelerde bu ismi cok duyuyorum :) insallah kirmamisimdir fikir sordugun icin soyledim sadece🌺
Bireylulmasali sibell777 çünkü artık herkes tercih ediyor lina,lena,asel tabi tercih edenlere saygım var ama ben olsam daha kolay anlamlı işim tercih ederim benim henüz cinsiyeti belli değil rahatım o yüzden 😄
sibell777 Dumannn yok canım kırılmadım ama İnan bulamıyoruz isim aklınıza ne gelirse yazabilirsiniz en azından yardımcı olursunuz bana
Dumannn sibell777 bana ilk basta kiz demislerdi oglumun cinsiyeti icin. bende ismini ipek koymustum oglumun😂😂😂