Aysegull34444 canim benim bizim doktorlar (yurtdisindayim) normal olan bu diyolar canlari istediginde kontrol ediyolar oyle turkiyede ki gibi aman izin vermiyim sansimiz yada su haftada yapilcak demiyolar direkmen soyun yat diyolar 🤦🏻♀️ ben ilk muanemde alttan ultrason yaptilar ondan sonrada bu son 3 aydir doktor normal olani bu diye her ay cati muayenesi yapti devlete gittigim icin her defasinda farkli doktorlar oldu bugun 37 oldum ntsye sokmadilar onu cok merak ediyodum cunki kasilmalarim cok😅kesin yine alttan bakarlar diye hazirdim bu doktoru daha bi sevdim normalde her iliskiye girmemde cani yanan birisiyim bundada o kadar bile yanmadi 30 saniye surdu surmedi ki enfeksyondan dolayi daha cok acir diyodum ama acimadi korkulcak bisey yok ❤️❤️ bunye meselesi hemde herkez farkli bisey soyliyor🙈 rahim agzin yumusamis sancilarinda baslamis acilman yok her an dogurabilirsin hazirlikli ol dedi yinede🥺😅😱🥰