yaseminyasemin işlerine gelmediği için hasta kayıttakiler de bildirmiyor, doktorlar zaten çok da ilgilenmez bu detayla.
Ben acile gittim tahahhütname imzalatmaya çalıştılar, kabul etmedik, baktılar yol yordam biliyoruz “ee analık sigortasını aktifleştirelim” dediler