91ARIN91ASK Ben özele gidiyorum ve analık hakkından yararlanıyorum, sigortali fiyatindan oduyorum ve dogumu da o sekilde yapacagim. Bazi ozeller zorbalik yapiyor, aslinda arayip sikayet etseniz sizi analik hakkindan yararlandirmak zorundalar cunku bu ozellerde de geciyor. Bazi ozellerin isine gelmiyor sadece. İstanbul’da medipol’e gidiyorum. Bence bu isin pesini birakmayin derim, arayin hakkinizi ne demekmis.