annecikk_ Nida_Y balim cok buyuk hayati bir risk yoksa normal doguma zorundayiz yurtdisinda yasiyorum sezeryan secme sansimiz yok malesef ne derlerse o.. Gunlerce sancida ceksen..
Yarim_Kilo_Kiyma Lavinya07 Vizde 36. Haftaya girdik doktorum dün söyledi başlayabilirsin diye. Ben değilde eşim yapacak haftada 3. Gün yap dedi dr , ama daha başlamadık 😁