Cansss Evet canım ben lokal ile ameliyat olmustum kac sene korktum olmadım sonra dedım yeter artık ama tırnagımın hepsını cektırmedım batan kısmı aldırdım revizyon mu ne dıyorlar. Ameliyat oluyorsun yarım saat falan suruyor. Yalnız sonrasında dıkkat etmen lazım geri batabılır. Onun ıcınde tırnağını düzgün kes ve altına etle tırnak arasına ufak bir gazlı bez kes koy o batmasını engeller ozellıkle topuklu veya ucu dar ayakkabı giyecegin zaman. Yoksa tekrarlar ıllet bir sey valla. Ben senelerdir oyle yasıyorum. Gecmış olsun. Suanda da yapabılecegın krem verdilerse kullan ve tırnağını uzat sakın kısa kesme.batan kısmı hafıf kaldırıp altına birsey koy biraz acır ama her gun cekmekten iyi.