duygucetinn Eliff3527 sadece yalancı sancı kasılmaların oluyor geçiyor çatı muayenesi olmadım cuma günü gittim en son doktora güzel yerleşmiş dedi haftaya kontrolüm vâr inşallah bakalım ne zaman gelecek 💙👶🏻
duygucetinn Eliff3527 yalnız bazen çok sıkıştırıyor beni karnım çatlayacak gibi oluyor sanki kasılmalarında 😂😂
Prensesannesiesma 36+0 olduk biz de 🙏 doktorum en son gittiğim de normal doğum yapabilirsin demişti. Bakalım salı günü randevumuz var ne olur bilmiyorum sağlıkla gelsin önemli değil nasıl olduğu 😌
Kar_tanesi Bende bugun 36+6 haftalik hamileyim, cuma gunu kontrolum vardi bebegim 3700 gram olmus. Allahin izniyle 19unda suni sanciyla dogum yapcam. Rabbim hepimize evladlarimiza sag saglim saglikla kavusmayi nasip etsin..🤲🏻
Susu93 Bende 37+4 üm şuan. Bebeğin kilosu 2.800 sezeryan olacam. Doktorum bu çarşambaya gün vermişti. Erken buluyorum.. haftaya bıraktım 39.haftaya.. inşallah acil bi durumum olmaz. Bebek küçük diye beklemek istiyorum biraz
Kadriye2411 37 haftalığım kilimiz 3.340 haftaya salı sezeryan olucam ilk doğumum sezeryan olduğu için ve çok heyecanliyim ❤
turansmom1 Eliff3527 37deyiz bizde bebeğim hala ters ne korku var ne birşey ama dönmeye niyeti yok gibi 40a kadar bekleyeceğiz dönerse normal dönmezse zorunlu sezeryan olacağım. Ters oluşuda artık çok yakmaya başladi büyüdükçe oturamıyorum da, yatamıyorumda inşallah döner🙏