Eliff3527 Son günler kala 37. Haftadan herkese selamlar 🙋♀️ Normal doğum mu sezeryan mı olmak istiyorsunuzz? korku varmıı korku ? son zamanlar da geçmek bilmiyor geçse artık 🥺
Ronyaseda Eliff3527 40 haftalığım canim normal istiyordum ama kızımı geleceği yok suyu da azaliyo doktoe pazartesi suni vercez dedi de ben sezeryan istiycem
Busrapol Eliff3527 37+4olduk. Normal bekliyoduk ama bebek ters donmus. Bende sezeryan olcam sanirim . Hayirlisi hakkimizda…
Eliff3527 Ronyaseda açılman hiç yokmu .demekki açılma gördüki suniyle doğrabileceğini düşünüyor bence doktorun.suni için kötü demiyolar aslında normal sancının yapay hali sadece bence
Eliff3527 Lamia65 bende korkmamaya çalışıyorum😃bende normal istiyorum doğumu ama bebek biraz iriymiş inşallah sorun olmaz doktorlar genelde hemen sezeryana kaçıyolar nedense
Seniha81 36+5 gunlüğüz☺️Sezeryan olcaz. Korku yok. Ama zorlanıyoruz artık. Yatsam olmuyor. Otursam olmuyor. Sekılden sekıle gırıyom kızımla🥰
Sezensu Eliff3527 37+0 dan merhaba 🌞Normal doğum isteyen gönlüm ve hala dönmeyen bi bebeğim var 🤷🏼♀️ Şuanlık zorunlu sezaryen görünüyor canım, inşallah dönerse normal bekleyeceğiz.. 2 gün önce gittik 2750 gram biraz miniğiz biz sanırım 🙈🙏🏻🥰
duygucetinn Eliff3527 sadece yalancı sancı kasılmaların oluyor geçiyor çatı muayenesi olmadım cuma günü gittim en son doktora güzel yerleşmiş dedi haftaya kontrolüm vâr inşallah bakalım ne zaman gelecek 💙👶🏻
duygucetinn Eliff3527 yalnız bazen çok sıkıştırıyor beni karnım çatlayacak gibi oluyor sanki kasılmalarında 😂😂