sinembursa Benim de o zamanlar aşırı fazlaydı bulantım ve resmen hayat zehir olmuştu bebeğe sevinememiştim bile ölmek istiyordum o kadar kötüydüm ki ilaç da fayda etmiyordu doktorum prilamı kullanma seklimi değiştirdi ve azda olsa bir şeyler yemeye başlamıştım en azından bir şeyler yiyordum ve kusabileceğim bir şey oluyordu açken mide bulanması kadar berbat bir sey yok gece yatarken 2 tane içiyorum sonra sabah aç karnına bir tane daha ve saat 15.00 16.00 gibi bir tane daha içiyordum ve normal hayata dönebildim zor oldu ama döndüm birde daha çok erken bi dönemdesiniz ilerleyen günlerde azalacak inanın bana biraz sabır ve dua sadece 😊