sinembursa kızlar şuan 7+5 hamileyim ama bulantıdan çok şikayetim var bünyem güçlü olduğu için parmakla kendimi kusturabiliyorum ama artık çok sıkıldım boğazım acıyor ne denediysem olmadı prilam diye bir ilaç kullanıyor 3 adet içmeme rağmen kesmiyor doktorumu değiltirdiğim için şuan onada danışamıyorum randevum 2 gğn sonra diğer doktorla kafayı yicem
Tugbakrc7_ sinembursa canım kendini neden kusturuyorsun ki sen benim bi tanıdığımın çocuğu bu yüzden felç oldu almak zorunda kaldılar kusarken kendini kastığı için.. benimde çok ağır bende prilam dr kullanıyorum günde 4 taneye kadar çıkabilirsin dedi doktorum.Guatr testin yapıldı mı guatr yüksek olduğu zamanda bulantıyı çok tetikliyor
Emine_yksr sinembursa bende ayni hastalığım seninle benimde özelikle aksamlari bulantim oluyor surekli ağzımda krakerle geziyorum ama kusmuyorum kussam cok kotu olurum kendini kusturma bence
Emine_yksr sinembursa 7+3 bende benimde bulandim cok oluyor elim bogazima değse migdem kalkıyor o derece doktor ayni ilaci verdi ama içmiyorum dayanmaya çalışıyorum
meldem sinembursa bende oyleydim prilam ve metpamid vermisti bana valla benim kismalarim 24. hafta dahil surdu su an 26 dayim sukur 2 haftadir kendime geldim
sinembursa Tugbakrc7_ çümki dayanamıyorum artık sürekli bulanıyor bişi yiyemiyorum krakerde yesem hemen çıkarmak istiyor yatmadan önce ilaç içiyorum sabah iyiyim öğlen tekrar başlıyor
theAna Benim başından beri devam ediyor geçmedi. Denemediğim şey kalmadı fayda etmiyordu balık krakerinde buldum çözümü. Hafifletiyor 👍🏻elma çizi falan da iyi gelebilir denemediysen bünyeye göre değişiyor tabi ama fikir olsun.. Geçmiş olsun kısa zamanda geçer seninkisi inşallah
sinembursa theAna inşallah ama çocuk konusunda olumlu fikirlerim yok oluyor gibi hissediyorum artık ağlamaktan boğaz ağrısından sıkıldım bünyem güçlü olduğu için dayanabiliyorum fazla hastaneye gitmeye çekiniyorum bebeğim için ama benim için zır
Tugbakrc7_ sinembursa Kesinlikle guatr testine baktır doktorun bakması gerekiyor zaten gebelikte tehlikeli bir değer benim doktorum 4. Kez baktı bi yğkseldi bi alçaldı bu yüzden bulantıların bu kadar oluyor dedi prilamı kullandığımdan beri rahatlıyorum.Doktorunla bi görüş canım sıkma canını hepsi geçiyor zamanla ben 5. Ayımdayım yeni yeni geçmeye başladı kendini çok kusturma zorunda kalmadıkça.Parfüm oda kokuları deterjanlar uzak dur çok tetikliyor
theAna sinembursa canım ben ilk üç ay mahvoldum çok illet bir durum. Ama moralini bozma bebeğinin tekmelerini hissetmeye başlayınca bulantıyı falan unutuyor insan. Sen mideni boş tutmamaya çalış boş kaldıkça oluyo çünkü bu bulantı. Kuruyemiş meyve falan atıştır. Kendini kusturma ama öyle daha kötü olur. Yattığın yerde falan yavaş yavaş ye inşallah atlatırsın 🙏🏻
mercimeginanne sinembursa ekşi bişeyler yemeyi denedin mi benimde bulantılarım varken ekşi yiyip içince rahatlıyordum. Vişne suyu, ekşi elma, mandalina, limon vs vs şimdi de devam ediyorum hergün bir mandalina yada yoksa limon tüketiyorum
sinembursa Emine_yksr ama onu tutamıyorum ki tutabilsem o his beni hep çekiyor tuvalete dışarı çıkıyorum dolanıyorum pencereden hava alıyorum ama yok kusmadan asla rahat edemiyorum çünki boşaltım sistemimle çıkaramıyorum onu kusmazsam 2 gün açıkmıyorum ve eritemiyorum midemde
sinembursa Tugbakrc7_ pazartesi olsun zaten gidip herşeyi söyliyeceğim doktoruma ama inşallah sağlıklıdır bebeğim onuda düşünmeden yapamıyorum
sinembursa Tugbakrc7_ zaten tuvalettimde bir tablet var tuvalete girer girmez onun kokusundan kusuyorum hep alıştığım için evde durmak hiç istemiuorum ama eşim çıkarmıyor korona var bebeğe bişi olur diye piskolojim sıfırın altı şuan 😭
Tugbakrc7_ Emine_yksr içebilirsin canım merak etme zaten hamileler için yapılmış bir ilaç bulantıyı en çok bizler çekiyoeuz ve 10 mg zaten çok düşük dozda kendine eziyet etme
Tugbakrc7_ sinembursa kucağına alınca herşey geçer inşallah bazı insanlar ağır geçiriyor bazıları hiç hissetmiyor allahım verir sabrını inşallah 🥰
Tugbakrc7_ sinembursa canım emin ol dışarıda maskeyle durmak daha çok mide bulandırıyor en iyisi ev kokuları mutlaka kaldır hiç durdurma
meldem sinembursa dusunme valla bana hep diolardi 12 . haftada gecer oooo diodum 25 e girince gecti ama cok dusunme akan tek sey zaman zaten yataktan kalkip 1 bardak su icemedim ama simdi cok iim sizde oyle olursunuz gecince tam geciyor
Seval22 sinembursa 27. Hafta kusmaya devam tüm ilaçları denedim hiç biri iyi gelmedi bulantılar tam azaldı derken bu sefer mide kaynamasından kusmaya başladım doğuma kadar böyle galiba inşallah senin çabuk geçer