Merveerhannn uykuya düşküm bir insan değilim ilk bebeğim de sabah eşimi 7-7bucuk gibi kahvaltı hazırladım Kendim de dahada uyumazdım. Çocuklu herkes uyu bu zamanlari ararsin derdi. Zorla uyumaya çalıştım sonra. Ama bu gebeliğimde gece uykusu hiç yok , 29+5deyim günler nasıl geçecek diye kara kara düşünüyor gündüz uyusam hem yine bebeğim var, hemde dediğim gibi gündüz uykusu uyuma alışkanlığım Yok. Uykusuz, yorgun, çok ağrılı geçiyor günler. Siz çok erken başlamışsiniz.