Ftmamt111 Canım ben 9haftalık gbeyim hala doktorum dinletmedi sadece ekranda gördüm 3 aya kadar dinletmiyorum dedi iyi degil
Zeynep 5+3 de doktora gittim. Sadece kese vardı bebeği göremedi. Ama belki vajinal ultrason baksa görür müydü bilemedim 🤷🏻♀️
essyagiz Sdkml Bende 7. Haftada duymuştum canım, zaten ilk haftalarda dinletmeyi çok iyi bulmuyor doktorlar. Kalp atışı çarpıntısı ekranda gözüküyorsa için rahat olabilir🙏🏻
BraAkayBulut Sdkml Beşinci haftada kalp atışı duyulmaz ki zaten 7+5 de duyduk biz duyman anormal olurdu canım beş haftada korkma 😘😘
SevimnurBaaran Sdkml ben 3. Ayımda dinledim kalp atışını ilk doktor banada dinletmedi bebeğin kalbini mi ne yoruyormuş öyle demişlerdi ama doktor kalp atışı var dediyse korkma 😊
Aysun2834 Sdkml cnm ben 7.haftada duydum benim 5. haftamda kesem daha yeni oluşuyordu içini ferah tut kişiden kişiye değişiyor
Kubik_e Sdkml endişeni çok iyi anlıyorum ama tavsiyem bunu stres haline getirmemen olur o minicik kalbi hisseder ☺
Mizginilhan Sdkml endişe etme canım ben 7 haftalığına. Duydum böyle normaldir şimdiden hayırlı olsun 😊
Cigdemarya Sdkml bende 5 haftaligim sata gore 6 olmasi gerek ama gec dollenme olmus sanirim. Keseyi gorduk ama kalp atisi icin 17 mayista cagirdi insallah duyarim.