Sdkml Merhaba kızlar 5 hafta 6 günlüğüm kalp atışını tam duyamadım 😞dr kalp atışı var dedi ama neden dışarı vermesinki sesi
Zeynpaysimannesi Sdkml canım benim doktorumda ilk 3 ay bana dinlettirmedi zararlı dedi , ultrasonda bakıldığında attığı görülüyordu ama dinlettirmedi
Sdkml deletedmom43 normal bi durummu yani bu internette okuduğumda 5. Haftada duyulur diyoda bende endişe ettim biraz
deletedmom43 Sdkml cok erken daha.6-7 hatta 8-9da duyanlar var 🙂 ben ilk 6.haftada duydum o da cok cok zayifti 🙂 zaman gectikce daha rahat duyarsin
Sdkml Dykdyk dr da duyurmaya çalıştı böyle hışırtılı çok derinden gelir gibi oldu cuma günü tam 6 haftam dolcak ozaman gel dinleyelim dedi ama tabi biraz korktum bende
Sersemsem Biz de duyamadık 5hafta 4 günlüktü gittiğimde sadece keseyi gördük. Cumartesi kalp atışını duyabiliriz dedi dr o zaman 6+4 gün olacak. Ama Naz'ı doktorlar ilk 3 ayda dışarıya ses vermezmiş bebeğin kalp ritmi bozulurmuş öyle dediler
TBBeYzaBT Dykdyk Aynen hatta ben bilerek beklemiştim 6 haftalık olmayı, sabırsz eşim en son kolumdan sürükleyerek götrdü merakından dayanamayıp, iyiki de bekledk gittik ve gördk duyduk, kalp atışını duymasam büyük bir üzüntü yaşabilirdim
Sumuss Sdkml ben bi kere gittim hastaneye onda keseyi ve bebegi gorduk haftaya gel kalp atisini dinleyelim dedi