yigitalpinannesi40 büyük risk ama.. anneye zaten sıkıntılı ancak bebek için daha kötğ bir durum. Ben fizyoterapistim dogum anında okadar cok komplikasyon gelişiyor ki vakumla cekilmek zorunda kalınan cocuklar fln var genelde sekel bırakıyor allah esirgesin kesinlikle riske atmamak lazım bazı postları görüyorum iri bebekelri sezeryana yönlendiriyor hekim, aile normalde ısrarcı. Bana gülünç geliyor normal dogurana madalya takılmıyor önemli olan anne bebek saglıgı. Yoksa bize gelen cocukların yarısı dogum anında yasanılan durumlar neticesşnde engelli kalıyor, kalan kısım dogum sonrası havale, kazalar veya yaradılışsal anomali fln ama söyledigim gibi grubun cogunkugu dogum komplikasyonu. Bu tabloda doktor her iki tarafı riske atıp vebale girmiş sizden duydugumuz kadarıyla.