Kayınvalidem ilk hamileliğimde bana bebeğinin şişko tombiş doğmasını istermisin diye sormuştu. Bende gayri ihtiyari evet çok tatlı oluyor minnoş bebekler demiştim. Sonra kümesten yeni getirdiği yumurtayı cebinden çıkarıp (yumurta diğerlerinden çok iri ve üzeri kanlıydı) ama çıkışı zor olur haberin olsun demişti 😂 neyseki artık sezaryen var bebek iri ise annenin kurtuluşu kolay oluyor. ☺️