melekkizim_00 Kızlar henüz hicbir belirti yok progestan kullanıyorum aynı zamanda, haftaya bugün test yapacağım umarım bebeğim benimledir, catlatma iğnesi olanlar belirtileriniz var mıydı? Ve nelerdi?🤲🙏😍
EdaM2358 melekkizim_00 canım ben klomen ve çatlatma iğnesiyle hamile kaldım bende belirti adetten 3 4 gün önce bi başladı zaten idrarda da pozitifi görmüştüm. Aşırı bel ve kasık ağrısı oldu bide kasığımda batmalar çok olmuştu. İnşaallah seninde tutmuştur 🤲🏻❤️
Dilek0809 melekkizim_00 ben de bu şekilde hamile kaldım belirtilerim memelerin sertleşmesi aşırı hassaslaşması kasık ağrısı ve bel ağrısı şeklindeydi. Maalesef kalbi durdu kaybettim. 2 ay sonra yeniden deniyoruz ben de 2 gün önce iğne oldum ve dünden beri aşırı kasık ağrım var arkaya doğru bir baskı hatta. İlkinde olmamıştı o yüzden biraz korktum acaba sizde de çok ağrı oldu mu iğneden 2-3 sonra özellikle ilişki sonrası
afrasil melekkizim_00 ben kalamadım .çatlatma ignesinden sonra belirtiler tamamen hamilelik belirtisi oluyor çok umutlanmamak en iyisi
flowers melekkizim_00 ben catlatma ile kalamadim film cektirdim uc ay sonra kaldim. Belirtim ise sadece asiri kasik agrisi oldu anlik. Adet agrisi gibi uzun surmuyordu gece uyandırdı hatta. Baska hicbir belirtim olmadi
melekkizim_00 EdaM2358 Insallah ya o kadar istiyoruz ki eşim şimdiden diyor 3 kişi miyiz acaba şöyle mi böyle mi diye dua edin de Insallah tutsunn🤲😍
balperisi_71 Dilek0809 canım kürtajdan 2ay sonramı denemeye karar verdiniz ve pıhtılaşma testi yapıldı mı.
Dilek0809 melekkizim_00 yaaa şu an ağrıyor ve bizim de bu gece ilişki var ama bir şekilde dayanacağım. İnşallah tüm bunların sonunda bebeklerimize kavuşuruz canım🙏🏼 Bu arada duşa girdiğinde meme uçlarını da kontrol et eğer normalden büyükse ve koyuysa genelde hamilelik oluyor
herhangibiri melekkizim_00 iğneyi olduktan sonraki günden mi bahsediyorsun nasıl bir ağrı yaşadın acaba? Bende iğneden sonraki beraberlikte sağ kasığa saplanan acıdan kıvrandım normalde soldaki yumurtam gelişmişti gaz sancısı mı acaba diye düşünüyorum, basınç oldu çok fazla ve uzun süre baskı hissettim alt karnımda.
Eylul1987 Benimde 10 gun oldu catlatma ignesini yapali ozellikle sol kasigima cok batma oluyo ama ole.dayanilmicak gibi degil
melekkizim_00 Eylul1987 insallah seninkide tutmustur canim rabbim bizi bu ay kavusturur meleklerimize
Dilek0809 Eylul1987 ben de ilkinde hiç ağrı çekmedim bu sefer yürürken bile ağrıyor öyle bir baskı var
herhangibiri melekkizim_00 benimde bugün on birinci gün oldu inşallah güzel haberler alırız. 7. gün yaptığımda 4.83 tü beta ama iğnenin etkisidir deyip tekrar yaptırmadım. Pazartesi veya salı tekrar yapmayı düşünüyorum.