ozgesoy28 ben de tiroitlerim için dahiliyeye gitmiştim hemen tansiyon ölçtü doktorum küçük 8 in üstünde çıktı 3 kere ölçtü öyle çıkınca 3 haftalık takip verdi her gün ölçüp yazdım tuzlu yiyince çıkıyor benim onu anladım bi de doktorumu görünce ama küçük 8 in üstünde olmasını hamilelerde önermiyoruz dedi bi görünün isterseniz tekrarlarsa geçmiş olsun ☺