ozgesoy28 Kızlar normalde hep 11e 7 oluyor tansiyonum son günlerim diye sık sık ölçüyodum bugün ni ter döküyorum hafif dönmeli bi baş ağrısı vardı ölçtüm 10a 9 çıktı anlamadım kötü mü
Gizemgizem ozgesoy28 10 a 9 olduguna emin misiniz tekrar olcun bence cunku iki değer arasinda 30- 50 mmhg fark olmasi ideal kabul edilir. Yani 100/90 oldugunu sanmıyorum
Pinarsalih ozgesoy28 10a 9diye bi tansiyon olmaz yanlış ölçmüştür ama büyük tansiyon 9da düşmediği sürece sorun yok hatta bazı insanların normal tansiyonu vücudun adapte olduğu tansiyon 9dur benim gibi 😇
cennetinsusu ozgesoy28 Normal canım büyük 9dan aşağı küçükde 6 dan aşağı olursa düşük olur. Tuzlu birşey yediğinde yükselir. Benim geçen 8/4 eşim tuzlu ayran yaptı. Normale döndü şükür🤗
tco ozgesoy28 büyük tansiyonunuz iyi ama sanki küçüğü biraz yüksek gibi 10/9 da çok ilginç bir değer bence ailemde çoğu kişide tansiyon var bu kadar birbirine yakın değer duymamıştım.🤷🏻♀️
ozgesoy28 1prensesannesi Naciye89 Bi soğuk yet dökünce korktum sağ kolum tutmuyo resmen anlamadığım içinde 😔
Gizemgizem ozgesoy28 yarim saat oturun daha sonra olcerken kolunuzu asagi sarkıtmayın kalp hizasinda tutup oyle olcun. Elektronik tansiyon aletleri yanlış ölçebilir arada kolay bozulur
Naciye89 ozgesoy28 yorgun falansanız yada halsizlik varsa ondan olabilir terleme ve agrınız yine de tekrarlarsa acile yada gündüz dr a gidersinz ara ara aile hekimlignde tansiyonunuzu takip de ettirin
ozgesoy28 Gizemgizem 2 kere ölçtüm 2sindede kolumu sarkık tuttum 🙈 biraz dinlenip kalp hizasında deniycem
Naciye89 ozgesoy28 ondan da olabilir yemeden içmeden bile degisebiliyor tansiyon zaten sıkntılı bir deger degil stres yapmayın ☺
ozgesoy28 cennetinsusu bende hemen ayran içtim canım düzeldi bayadır böyle olmadı son günler ya korktum bianda
zmq Benim 80-50 bile çıkıyor. Sürekli 90-50, 100-50 falan. Doktorun biri bana senin gözün fln kararmıyormu başın dönmüyormu diye sormuştu😀
ozgesoy28 tco Bende anlamadım işte net olarak 107/97 hiç olmuyodu bianda olunca başım döndü ter boşalttım