Merry_merry 17+1 çok şükür 🧿 hamileliğimin ilk başların da crinone vajinal jel kullandım oda progestan sonra bıraktım yaklaşık 2 3 aydır progestan 100 mg kullanıyorum aynı zamanda iğnesini de kullandım şu an pluton depot iğne kullanıyorum 3 günde bir