Bireylulmasali Benimde epey zaman kahverengi lekelenmem oldu.. Yurtdışında yaşıyorum, burada öyle hemen ilaç yazmıyorlar, ilk başta tepkiliydim , ilgisiz ve rahatlar diye, gerçi hala tuhaf geliyor Türkiye’deki sağlık sistemine göre.. Fakat USG ile bakılıp bebeğin veya senin bir sıkıntı olacak kanaman yok dediler.. Hatta rahim genişledikçe, ağırlık arttıkça normal dediler, başı ağrıyınca az birşey burunda kanama nasıl oluyor ve sonra kurumuş kanı görüyorsak aynı şekilde vajinaya baskı arttıkça ince minik kılcal damar kanaması oluyor ve kuruyup bir kaç gün sonra dışarı çıkıyor dediler.. Hiç bir ilaç yazılmadan kendiliğinden geçti, geçmese de önemli değil , normal dediler🤲🏻🧿♥️