Elifberk Ben bugün 15+1 şu zamanlar da en iyi tüketebileceğim şeyler nedir. Badem fındık muz süt yoğurt yumurta sık tüketiyorum
Hurmuz16 Elifberk 29+3 olduk bizde minnoş kızımla inşallah hepimiz hayırlısıyla evlatlarımızı kucağımıza alırız 🥰🤲
SeymaK cgla29ony ben de senden bi hafta gerideyim ya hissetmek istiyorum bi an önce böyle hiç hamile gibi değilim 😁
Jdiebsh Bizde 23+5 olduk pasamla paketli gidalardan uzak durmaya calisiyorum sut yogurt findik ceviz ve genel yemekler herseyden yemeye calisiyorum maden suyu bide ☺
Canan-serayecrin35 17+4 olduk teyzesi sabırla bekliyoruz kavuşmayı ..🙏 Allah sagselamet kavuşmayı herkese nasip etsin inş 🤲
Zuhal14 Elifberk 34+4 😇 ben herşey yiyorum özellikle peynir çeşitleri ve meyve süt ve yoğurt pek sevmiyorum ama tüketilmesi gerek ceviz özellikle kuruyemiş çeşitleri ve kefir çok faydalı