Smilesra [bilinmeyen] hımm bende bi soracağım o halde. Banada 18-22 arası alıyoruz genelde dedi bend bilmediğim için doğal olarak tamam dedim. öyle olursa bend ileri de gitmek isterim.
Arya92 33haftalik sürekli dans halinde.yediklerimden hiç etkilenmez kızım aç tok farketmiyor kıpır kıpır.
Tugbaguns Smilesra benim en sevdiğim şey hamilelik boyunca süt oldu ☺ Kızımda süt içince çok hareketleniyor o yüzden ultrasona girmeden hep süt içiyorum 😉
Smilesra Tugbaguns gerçekten helal sütü asla içemiyorum hep kustum kokusu ismi görüntüsü hepsi tiksindirmiş uzun bi süre içemicem gibi.
ozgesoy28 Smilesra Aynenn benimde öyle ilk aşerdiğim şey de karpuzdu dün gece gene 1 tabak yedim oğlum sabaha kadar maf etti beni uyuyamadım hareketlerinden 🙈
Smilesra ozgesoy28 çok yemenin zararı var mı acaba yaaa bana dert oldu şimdi. Şeker yükselmesin bende bgn çok yedim
Tugbaguns Smilesra yaaaaa bıraksalar bir kutu bitiricem ama iki büyük bardaktan fazlada içmek istemiyorum ☺
gnc Smilesra benimki de zaten çok fazla hareketli maşallah sma süt ve karpuzda iyice coşuyor yemeye korkuyorum artık
Smilesra gnc 🤗sınırlı tüket kız bend Korkarım çok olursaaa herşeyin fazlası zarar sonuçta. Allah’ın izniyle bişey olmaz inşallah ama.
gnc Smilesra canım ben dışarı çıkamıyorum bazen karnım hep dalgalanıyor ama ben artık sona yaklaşıyorum belki ondandır 30. Haftadan sonda kıpır kıpırlar