Fatmanurkor94 36+2 deyiz bızde bebegım bı yere toparlanıyor sızde de oluyor mu boyle bıde hareketlerı eskısı gibi degıl azaldı sanki ama kuvvetli hala tekmelerı
Bct mom101 bugün tam 37 sezeryan oluduk ben 39 ü beklemek istiyorum bu hafta doktorumla konuşucaz günü
Bebekbal Ozge_123 son haftalar belki kilo alımı durur canım o yüzden dememiş olabilri,ama seninki bizimkinden kilolu maşallah😍sağlıkla gelsinlerde gönlüm tabi normal doğumdan yana ama hayırlısı artık
Bebekbal -Aysenur- doğumla ilgili ne diyor canım,sen bişeyler yapıyormusun spor yada hurma yemek falan
-Aysenur- Bebekbal boyle giderse dordu gecer normal dogum yapamayiz dedi birde benim rahim uzunlugum normal kadinlara gore daha uzunmus buda dogumun gecikmesi demekmis 42.haftaya kadar beklersek dordu kesin gecer dedi sezeryan yapariz dedi
Betuldefnem Bebekbal canım bol bol hurma evde hafif pilates yaptım çok yürüyen insan değildim 37+4 ile Perşembe günü doğum yaptım 5 cm açıklık vardı 10 dakika içinde geldi korkmayın bol bol dua
cideee Asenana 35+1 bende çok stresliyim bebek bi kıpırdamaya başladı mı soluksuz bırakıyor, geceleri uyku yok yaramaz bi kızım geliyor sanırım :)