aylinsss Ght gayet normal sağlıklı beslenirsek hem bebek hem kendimiz için en iyisiini yapmış oluruz vicdanen rahatım 😊
Baybymucize Semrafiratgokbudak rahim ağzı yetmezliğimden dolayı sürekli yatıyorum inşallah şubatı görürüm sağlıkla kucağıma alırım
Erva-tahq Semrafiratgokbudak benimde 21 de detaylım var siz nerd hayırlısı bakalım sabırsızlıkla bekliyorum
semra_366 Biz de 21+2 yiz. Bugün doktora gittim. Detaylıyı gerek görmüyorum yine de siz bilirsiniz dedi. Kendisi baktı biraz. Sizce yine de gitsem mi ?
hulya_1919 semra_366 tabiki git bi doktor nasıl gerekli görmüyorum der çok şaşırtıcı şüphe ettim o doktordan