Merve8494 Semrafiratgokbudak bel ağrılı sabah bulantili gidiyor çok şükür başka sorunum yok sizin nasıl gidiyor 😍😍🥰😇
aslihancvk Semrafiratgokbudak ilk aylardan sonra çok şükür güzel gidiyor 🥰 artık yatmak yerine yürüyüş yapmak daha güzel zaman çabuk geçse oğluşuma kavuşsam diye bekliyorum 🤲🥰😀💙
Mehtapakgl Semrafiratgokbudak 20+6 im zaman geçsin istiyorum. Hergün aldığım kıyafetlerine bakıyorum. Kıpırdadıkça seviyorum. Seviyorum. Hep uzanmak istiyorum hareketlerini hissedeyim diye.
Semrafiratgokbudak Merve8494 bende de hafif sabahları bulantı oluyor arada Baska bide karnım agrıyo 😂😂
Semrafiratgokbudak aslihancvk bende ole gunler gecmıyorr 21 de ayrıntılı usg var bakalım neler olucak🐰🐰
Ght Korkulu, kaygılı,heyecanlı,tartiyla bitişik,sağlıklı beslenmeyle kafayı bozmuş halde ama cok şükür güzel gidiyor 😁 🤲
Merve8494 Semrafiratgokbudak oğlum böyle iyice aşağı inip oraya yerleşince acıtıyor benimde karnımı dolaşıp duruyor içerde 😀😀
Erva-tahq Semrafiratgokbudak benimde 21 de detaylım var siz nerd hayırlısı bakalım sabırsızlıkla bekliyorum
Semrafiratgokbudak Mehtapakgl bende oleyım ya sureklı yatıyorum o tekme atıp kactıkca ben gulumsuyorum kese Bı daha vursa diyorum cok guzel Bı hıs😍😍
babyackgz Semrafiratgokbudak 23+5 olduk şükür güzel gidiyor ilk trimester zor geçmişti 2.trimester ilaç gibi geldi 🌸☺️
Zeynep-aa Semrafiratgokbudak valla bazen güzel bazen kötü 😂geçen 3 gün halsizlik bulantı bayılma hissi tansiyon düşüklüğü ile geçti. Şimdi iyiyim. Benimde dengem şaştı valla. Hareketlerini hissedince karnımı mıncıklıyorum canım kızım diye😂♥️♥️🙈🙈
aylinsss Ght gayet normal sağlıklı beslenirsek hem bebek hem kendimiz için en iyisiini yapmış oluruz vicdanen rahatım 😊