Melegimmm1244 Eternallove benimde ikinci bendd çok korkuyorum heyecanlı yim siz neden sezeryan peki . Bizimde perşembe gün verecek büyük ihtimal 22 23 u olur
Melegimmm1244 2020ARALIK o anda yastık filan dusunmuyor sunuz benim ilk inde anestezi uzmanina benim ekimi tütün dedim adamın elini sikmaktan mahvettim ;) ama kendi dedi sen acı hisedibcd beni m elimi sık diye
Melegimmm1244 Eternallove benimde ikinci sezerysn. Ssvd olsun dedim doktor riskleri ali rsan olur dedi
Minis_88 Ozge_123 bende sezeryan olcm bilgim yok sonda takıyorlar mı 2.ci o çatala mı çıkarıyorlar yoksa normal yatakta mı
Prensesimm00 Ozge_123 bende 15 ekimde spinal olucam insallah sağlıkla alalım kucağınıza insallah Allah bizim ve herkesin yardımcısı olsun 🙏