Merhaba kızlar 15 ekimde Allah nasip ederse kızımızı kucagımıza alacağız ama bende aşırı korku var hastane ortamı beni daha da gergin yapıyor korku heyecan sevinç karışmış durumda 8 yasında oğlum var ona bakarken içim acıyor değişik duygulardayım nolur yardım edin bana 😞😞