benimmm ilk gebeliğim 18haftalıkken öldü yani ölmedi aslında konrole gittim doktora bana dediler bebek keseden cıkmıs dogum baslıyo dediler bebebek rahimimden düşer düşmez öldü 😔😔😔 bir ay adet gördüm arasında zaman yok bu ikinci gebeligim bi sıkıntı olmasından korkuyorum 😔😔