Herkese merhabalar 35+3 haftalık hamileyim. Dört beş defadır içimden bir ses geldiğini duyuyorum. Yani hissetsem sadece tamam diycem ama ses duyuyorum baya. Sanki tavandan çıplak zemine su damlaması gibi. Acaba sadece ben mi yaşıyorum bunu yoksa benim gibi bu durumu yaşayan var mı?