Mathteacher Gunayaltundas ben de doğurmak istiyorum .38+5 oldum inş pazartesiye kadar hepimiz doğururuz. Birbirimize dua edelim 🤲
Asel-meyram Gunayaltundas ayyyy 😁 başımıza gelenler ya benim annemde inek olsaydın şimdiye doğurmuştun diyor acaba ne yapsak gidip suni sancı mi taktırsak