Gunayaltundas 40 haftaya girdik ama hala ne gelen var ne giden etrafımda ki herkes patır patır doğuruyor bi ben kaldım ya 😁😂 sancı ağrılardan geberiyorum resmen topal gibiyim 😅 İnsallah dogumdan sonra ağrılarımın hepsi geçer gider benim için duan edin kızlar 😍
Cansu321 Gunayaltundas 39+6 1 gün kaldı doğuma bizde belirti 0 😂 doğramıyorummmmmmmmmmmmmmm totemler tutsun artık 😂😂😂
cagla24 Gunayaltundas 39+1 🐣 tık yok 🙊 arkadaşlarımın doğum haberlerini alıyorum birer birer hepsini mezun ediyorum ben hâlâ burdayım 😂
Asel-meyram Çok kötü yaa bizde 39+0 etrafımdaki herkes doğurdu ben kaldım dalga konusu oldum artık ya🤦🤦
Gunayaltundas Asel-meyram Annemler teyzemler bana kediler bile doğurdu bi sen doğuramadın diye dalga geçiyorlar 😂😂
Asel-meyram Gunayaltundas ayyyy 😁 başımıza gelenler ya benim annemde inek olsaydın şimdiye doğurmuştun diyor acaba ne yapsak gidip suni sancı mi taktırsak