NefesHira Ben kullanıyorum gece yatmadan 2 tane içiyorum bazen de gündüz 1 tane içiyorum ama çoğu zaman gündüz icmemeye özen gösteriyorum ne kadar az içersem o kadar iyi diye düşünüyorum sonuçta ilaç çok icmemeye çalışıyorum. Bazen 2 3 gün üst üste gündüz içmiyorum 4. Gün sürünüyorum hemen içiyorum:)