Doğuma çok az kaldı ama ilk zamanlarımda resmen bu hapla hayata tutundum kesinlikle. Olmasaydı ne yapardım bilmiyorum. Gece yatmadan 2 iç demişti doktor ben 1 ile de baya topraldığım için fazladan almak istemedim ve 5 aya kadar kullandım. 1 gün unutsam hayat zindana dönüyordu