Ftmry- 33. Haftada riskimiz vardi hastanede alttan elle muayane edildim cok şükür iyiyiz ama bugun 37+6 olduk ve iki günden beri düzenli sancım çıkıyo dün açılmam var mı diye baktılar çok acıdı ne kadar kendimi sıkmamaya çalışsamda 33. Haftada olan muayanede acımamıştı çünkü doktor çok dikkatli ve yavaş yapmıştı yani doktordan doktora değişiyo canımızın acıyıp acımaması.