Asla ama asla korkulacak ve can acıtacak bir muayene değil çünkü normal doğumda en az 10-15 kere bakıyolar acısa o zaman acır bencede kastığınız için olmuştur çünkü bu muayene ben girmeden bana da çok korkunç şeyler söylediler ama ben herkesin kendine özel bir süreci olduğuna inandığım için kimseyi takmadım ve bana korkunç anlattıkları herşey aslında çok normaldi