Minigimm2020 He bide bende de var çok şükür hamilelik boyunca ne hikmetse agrısını çekmedim ama su son ayımıza girdiğimden beri iki günde bir fena cekıyorum ağırlıktan heralde eşim bile diyordu ne güzel hıc belim agrıyor demiyorsun diye nazar değirdi valla sımdı her gün söylenıyorum