Dün akşam suyum geldi kızlar. Hemen hastaneye geldik sancida cikti aslinda ama acilmam yok. Akciger geliştirici igne oluyorum. Yarın Allah izin verirse önce açılmam olursa normali deneyecek doktor ama büyük ihtimal sezaryenle olacak. Dua edin bir sıkıntı olmasın kızlar kuzumda 🙁(