Ikinci-mucize Tugba_16 iğne vurunana kadar geçmez lekelenme bende hep lekelenmeyle hamile kalıyorum kan uyuşmazlığı iğnesi vurulunca geçiyor sukur
Tugba_16 Ikinci-mucize canım kan grubunuz ne ben biraz netten baktım ama anlamadım. Eşimin aRh+ , benim0rh+. Kan uyuşmazlıgımız varmı. Kıme sorduysam net bişey öğrenemedim.
Ikinci-mucize Tugba_16 erkek pozitif kadın negatifse diye biliyorum canim benim eşim pozitif ben negatif im kan uyuşmazlığı mız var zaten evlenirken tahlil veriyoruz ya orada bilgilendiriyorlar eğer size bişey demedilerse yoktur
Tugbanur_19 Benimde eşimle kan uyuşmazlığımz var doktorum 2 kez test yaptı arayla ve 2. testimde kanaman yoksa iģne yapmamıza gerek yok doğumdan sonra bakarız dedi acaba başka doktora gitmeme gerek var mı