hayatsevincim geçmiş olsun canım gebelik fobisi olarak da geçiyor o kaşıntılar maalesef. 3 hamileden birinde olabiliyor ve ancak doğumdan 20 gün sonra kaşıntın kesiliyor . Sonra kırkın çıkınca da vücudunda ki kızarıklıklar kendiliğinden geçiyor .
tabi tamamen bilemeyiz seninki de aynı durum mu o yüzden hemen görüş doktorunla.