hayatsevincim bende gebelik alerjisi çıktı çok kötüydüm herhertimi kaşımaktan kanattım ayaklarım bacakalrım hep soğuk su tutardım ayaklar soğuk sudan ödem toplamıştı artık doktor recetesiyle eczaneden ilaç yaptılar çok iyi geldi sıcak su kaşıntımı artırıyordu kantoron yağı çok iyi geldi terlememeye çalış kafana bir şey takma stres çok terikliyor doktor riske atmayıp kolestaza da baktı safra asitine ve karaciğerime baktılar bir şey çıkmamıştı sende bi doktora görün ya da göründün mü ?